TANULMÁNYI OSZTÁLY/ACADEMIC REGISTRY OFFICE
FOGADÁSI IDŐ/OFFICE HOURS
A Járványügyi helyzetre való tekintettel a TO munkatársai home office munkavégzésre álltak át (telefonos ügyfélszolgálat szünetel). Kérjük, hogy megkereséseiket a tanulmányi ügyintézőjüknek címzett emailben küldjék el.
Az emailes megkeresés során - a zökkenőmentes ügyintézés érdekében - minden esetben tüntessék fel a viselt nevüket és Neptun kódjukat.
Munkatársaink elérhetőségeiről a https://to.sze.hu/munkatarsak oldalon tájékozódhatnak.
Office hours are suspended (including the telephone service too) at the Department of Registry Office! Please keep contact via e-mail!
You can find our colleagues availability here: https://to.sze.hu/munkatarsak
Please indicate your name and Neptune code in all cases during the e-mail.
***
A Széchenyi István Egyetem által kiadott 4/2020. SZÁMÚ IRÁNYÍTÓ TESTÜLETI KÖRLEVÉL 2.5. pontja alapján a Tanulmányi Osztályon a személyes ügyfélfogadás szünetel.
„2.5 Hallgatói szolgáltatások
Minden hallgatói ügyintézés esetében elektronikus eljárásrendet kell alkalmazni. A Tanulmányi Osztályon, az Egyetemi Szolgáltató Központban személyes ügyintézés szünetel, az Egyetemi Könyvtár és Levéltárba csak alkalmazotti és hallgatói kártyával lehetséges a belépés. Az egyetemi fedett sportlétesítmények (sportcsarnokok, konditermek stb.) nem látogathatók, kivéve a hivatásos sportolók által."
Munkatársaink elérhetőségeiről a https://to.sze.hu/munkatarsak oldalon tájékozódhatnak.
Kérem, hogy az emailes megkeresés során - a zökkenőmentes ügyintézés érdekében - minden esetben tüntessék fel a viselt nevüket és Neptun kódjukat.