Pénzutalás

A pénzügyek intézését a hallgatók csak és kizárólag a NEPTUN rendszeren keresztül tehetik meg. Hallgatók számára a csekkes befizetés intézményünkben nem lehetséges.

A pénzügyek intézéséhez feltétlenül szükséges egy saját néven lévő bankszámla. Abban az esetben, ha Ön pénzügyi tranzakciót szeretne végrehajtani saját bankszámlájáról, akkor az alábbi Gyűjtőszámlára

 

Számlaszám:                                     10300002-10801842-00024907

Számlát vezető pénzintézet:            MKB Bank Nyrt

 

Számla tulajdonos:               Széchenyi István Egyetem

Számla elnevezése:               Neptun Hallgatói Gyűjtőszámla

 

kell utalnia a felhasználni kívánt összeget.

 

Az utaláshoz szükséges adatok a közlemény rovatba az alábbiak szerint kerüljenek be:

NK-NEPTUN kód és szóközzel elválasztva a hallgató neve.

Pl: NK-AB1234 Minta Péter

Nagyon fontos a közlemény rovat jól olvasható, pontos kitöltése.

 

Sikeres utalást követően az összeg rákerül a NEPTUN rendszerben a hallgató saját egyenlegére.

 

FONTOS! Egy fizetési kötelezettség csak akkor tekinthető teljesítettnek a hallgató részéről, ha a gyűjtőszámlára történt átutalást követően a hallgató a Neptunban rendelkezik a kiírt tétel teljesítéséről. Az automatikus teljesítés lehetőségéről a http://neptun.sze.hu/fizetesi-kotelezettseg-automatikus-teljesitese oldalon tájékozódhat.

JAVASLAT: Érdeklődjön a számlavezető bankjánál az elektronikus átutalás lehetőségéről, ami mentesíti a bankban való személyes megjelenés alól!

Fogadási idő

 

TANULMÁNYI OSZTÁLY/ACADEMIC REGISTRY OFFICE

FOGADÁSI IDŐ/OFFICE HOURS


A Járványügyi helyzetre való tekintettel a TO munkatársai home office munkavégzésre álltak át (telefonos ügyfélszolgálat szünetel). Kérjük, hogy megkereséseiket a tanulmányi ügyintézőjüknek címzett emailben küldjék el.

Az emailes megkeresés során - a zökkenőmentes ügyintézés érdekében - minden esetben tüntessék fel a viselt nevüket és Neptun kódjukat.

Munkatársaink elérhetőségeiről a https://to.sze.hu/munkatarsak oldalon tájékozódhatnak.



Office hours are suspended (including the telephone service too) at the Department of Registry Office! Please keep contact via e-mail!

You can find our colleagues availability here: https://to.sze.hu/munkatarsak

Please indicate your name and Neptune code in all cases during the e-mail.

***

A Széchenyi István Egyetem által kiadott 4/2020. SZÁMÚ IRÁNYÍTÓ TESTÜLETI KÖRLEVÉL 2.5. pontja alapján a Tanulmányi Osztályon a személyes ügyfélfogadás szünetel.

„2.5 Hallgatói szolgáltatások

Minden hallgatói ügyintézés esetében elektronikus eljárásrendet kell alkalmazni. A Tanulmányi Osztályon, az Egyetemi Szolgáltató Központban személyes ügyintézés szünetel, az Egyetemi Könyvtár és Levéltárba csak alkalmazotti és hallgatói kártyával lehetséges a belépés. Az egyetemi fedett sportlétesítmények (sportcsarnokok, konditermek stb.) nem látogathatók, kivéve a hivatásos sportolók által."

Munkatársaink elérhetőségeiről a https://to.sze.hu/munkatarsak oldalon tájékozódhatnak.

Kérem, hogy az emailes megkeresés során - a zökkenőmentes ügyintézés érdekében - minden esetben tüntessék fel a viselt nevüket és Neptun kódjukat.



Ügyfélhívó

  • Pult: 2 Sorszám: 2
  • Pult: 4 Sorszám: 7
  • Pult: 13 Sorszám: 9
  • Pult: 14 Sorszám: 6
  • Pult: 17 Sorszám: 4
Frissítve: 2020.10.16. 14:51:28

Tanulmányi Osztály Eseménynaptára

Záróvizsga jelentkezési időszak (Ápolás és betegellátás szak) 2021. április 12. 06:00 - 2021. április 26. 00:00
Levelező tagozat óráinak időpontja 2021. április 16. - 2021. április 17.
Finanszírozási forma módoítására jelentkezés 2021. április 19. 06:00 - 2021. április 24. 23:00
XXXV. OTDK - Műszaki Tudományi Szekció 2021. április 22. - 2021. április 24.
Levelező tagozat óráinak időpontja 2021. április 23. - 2021. április 24.